Reklam Alanı

21 Ekim 2013 Pazartesi

11:35
6

Fifa 2014 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü

Fifa 2014 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü
FİFA 14'ü indirenler oyundan memnun olmuştular ancak memnun olanlar kadar şanslı olmayanlarda vardı bir kesim oyunu indirdikten sonra oyunun zevkine vardılar ancak bazılarında oyun hata verdi hüsrana uğrayanlar oldu daha sonra buna çözüm olarak yeni crackler yapıldı ancak bunlarda yine aynı hatayı vermeye başladı ve yeni arayışlar aranırken hatanın çözümünü biz size getiriyoruz

Öncelikle bir oyun sever güzel bir şekilde yapılacakları anlatmış buyrun yazılar ile uğraşmak istemiyorsanız videoyu izleyerek sorununuzu çözebilirsiniz

Fifa 2014 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü (Videolu Anlatım)



Videoyu izleyerek sorununu çözemeyen arkadaşlar birde yazılı olarak yapmaya çalışsınlar dedik ve yazılı olarakta anlatım yaptık


FİFA 2014 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü ( Yazılı Anlatım )

FİFA 2014 Oyunun kurulu olduğu klasöre gidin (Oyunu kurduğunuz dizin FİFA14.exe) Bu klasörlerin arasında fifa14.par uzantılı bir dosya aratın ve bulduğunuz dosyayı silin ve artık FİFA 2014 ile karşılaştığınız hata ile karşılaşmayacaksınız.
Oyuna giriş yaparak oyunun zevkine varabilirsiniz.

6 yorum:

  1. arkadaşlar aynı problemi bende alıyordum sonunda çözdüm . işte burada anlatıyor . link.tl/7hxF

    YanıtlaSil
  2. HİÇ BİR ŞEY DEĞİŞMEDİ! YİNE AÇILMIYOR!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı ve videolu anlatım şekillerini dikkatli şekilde yapmalısınız.

      Sil
  3. yaptım D ye kopyalıcaktım yetersiz disk alanı dedi. Napam ??

    YanıtlaSil
  4. Yaptım oldu teşekkür ederim

    YanıtlaSil